Optimizacija web stranice je nužan korak u životnom ciklusu web stranice. Pri svakom rezultatu pretraživanja Vaše tvrtke ili poslovanja nećete iskočiti samo Vi, već i Vaša konkurencija. Pa kako biti korak ispred njih? Što napraviti? Kako zauzeti prvo mjesto? U ovom blogu ćemo Vam pokušati objasniti kako to napraviti! 

Lokalni SEO (Search Engine Optimization) je strategija optimizacije web stranica i online prisutnosti usmjerena na poboljšanje vidljivosti poslovanja ili organizacije u lokalnim pretragama na tražilicama kao što je Google. Cilj lokalnog SEO-a je pomoći ljudima da lakše pronađu informacije o lokalnim poslovnim subjektima, proizvodima ili uslugama kada pretražuju putem mobitela ili računala.

Izrada web stranice može biti prilično složen proces koji zahtjeva puno vremena, truda i znanja. No što zapravo utječe na cijenu  i kako utječe na cijenu izrade web stranice?
Kao tvrtka koja se bavi izradom web stranica, želimo Vam pružiti sve informacije koje su Vam potrebne kako biste mogli donjeti najbolju odluku o izboru web stranice za Vašu tvrtku!

Lokalni SEO

 

Postizanje boljeg rangiranja na Googleu od konkurencije zahtijeva niz strategija i pristupa. Svaki od tih pristupa se može razlikovati u sitnim detaljima ali djeluju na različite načine.

Evo nekoliko ključnih koraka koje možete poduzeti:

  • Optimizirajte svoju web stranicu za SEO (optimizacija za tražilice)
  • Koristite relevantne ključne riječi: Istražite ključne riječi koje su relevantne za Vaše poslovanje i koristite ih u naslovima, sadržaju i meta opisima.

  • Brza i mobilno prijateljska stranica: Osigurajte da Vaša web stranica brzo učitava i da je prilagođena mobilnim uređajima, jer to utječe na rangiranje na google tražilici.
Što utječe na cijenu web stranice swipe digitalni marketing

 Kvalitetan i relevantan sadržaj:

    • Redovito objavljujte visokokvalitetan sadržaj koji će privući i zadržati posjetitelje.
    • Ponudite rješenja ili odgovore na pitanja koja vaša ciljna publika ima

Backlinkovi (povratni linkovi):

Gradite kvalitetne povratne linkove s relevantnih i autoritativnih web stranica. To možete postići kroz gostovanje na blogovima, suradnju s drugim web stranicama i druge strategije.

Lokalna optimizacija:

Ako poslujete lokalno, optimizirajte svoju web stranicu za lokalnu pretragu dodavanjem relevantnih informacija poput adrese, radnog vremena i recenzija na Google My Business profilu.

swipe digitalni marketing digitalni identitet

Brza i sigurna web stranica:

  • Osigurajte da vaša web stranica bude brza i sigurna. To utječe na korisničko iskustvo i SEO.

Pratite analitiku:

Socijalni mediji:

    • Aktivno sudjelujte na društvenim mrežama kako biste promovirali svoj sadržaj i privukli posjetitelje na svoju web stranicu.

Konkurencija:

    • Analizirajte što Vaša konkurencija radi bolje i pokušajte nadmašiti njihove strategije.

Tehnička optimizacija:

    • Pobrinite se da su svi tehnički aspekti vaše web stranice optimizirani, uključujući URL-ove, sitemap, robots.txt i druge tehničke elemente.

Korisničko iskustvo:

  • Osvježite dizajn i navigaciju web stranice kako bi posjetitelji mogli lako pronaći ono što traže.

Važno je napomenuti da SEO zahtijeva strpljenje i kontinuirani rad. Rezultati se često ne vide odmah, ali dugoročno će ulaganje u optimizaciju vaše web stranice donijeti bolje rangiranje na Googleu u odnosu na konkurenciju.

Matko Dragičević