E-mail marketing

E-mail marketing je direktna marketinška komunikacija koja Vam omogućuje ciljano targetiranje Vaših sadašnjih i budućih klijenata!

E-mail marketing je marketinška strategija koja se oslanja na slanje marketinških poruka putem e-mailova kako bi se privukla pažnja potencijalnih kupaca. Ovo je jedna od najefikasnijih marketinških strategija jer se može direktno doći do ciljane publike putem e-mail adresa koje su prikupljene na različite načine, kao što su prijave na newsletter ili registracija na web stranici.

72% svih tvrtki koristi e-mail kao glavni način komunikacije

Zašto e-mail marketing?

E-mail marketing je više od same komunikacije koja završava u nečijem inboxu. Radi se o Vašem potencijalnom klijentu i zato moramo biti sigurni da šaljemo svakom pojedincu (audience) poruku koja komunicira s njima na osobnoj razini i cilja njegove osobne interese

Kreativni newsletteri

Svi imaju e-mail

Osobni pristup

Newsletter

Email marketing je sms marketing 21. stoljeća!
Putem kvalitetnih i kreativnih email poruka pretplatike možete obavještavati o svim novostima u Vašem poslovanju. Cilj toga je da se klijent osjeti bitnim dijelom u Vašem poslovanju jer sve kreće od njega

Važno je skupiti bazu emailova

Naime, da bi se provodila kvalitetna newsletter kampanja potrebno je sakupiti pretplatnike, a ti se pretplatnici dobivaju na razne načine. Naprimjer dijeljenjem popusta, raznih drugih pogodnosti poput akcije sa kuponima ili besplatnim darivanjem.
No, pretplatnik koji se odluči za pretplatu na Vaš kanal napravio vam je veliku uslugu, jer sada znate da je on zainteresiran za Vaš sadržaj i Vaše usluge!

Proces email oglašavanja

Prije svega potrebno je napraviti kvalitetnu strategiju putem koje će se prikupljati novi pretplatnici. To je bitno kako bi baza ljudi kojima možemo nuditi proizvode/usluge s vremenom rasla. Potrebno je postaviti odgovarajuće alate i cijelu sustav automatizirati kako ne bi dolazilo do uzaludne potrošnje vremena na sređivanje baza. Zadnji dio procesa je osmišljavanje kreativne i učinkovite email poruke putem koje ćete zainteresirati potencijalnog klijenta za proizvod/uslugu. Na temelju toga pratiti statistiku i optimizirati svaki sljedeći newsletter

%

Izrada newslettera

%

Testiranje

%

A/B test

%

Slanje newslettera

%

Analiza i praćenje kampanje

A/B testiranje

Putem A/B testiranja možemo pokušati više varijacija newslettera te vidjeti što klijentima više odgovara. A/B testiranje nam pomaže u boljem razumjevanju klijenata te zbog toga možemo kreirati bolje i uspješnije kampanje.
Želimo li testirati više varijabli ili više nekakvih trigger (okidača) na koje će klijenti reagirati moramo jednostavno pokušati i to je bit A/B testiranja. Nakon provođenja testiranja možemo saznati koji se naprimjer naslov e-maila više svidio klijentima pa je zbog toga imao veći postotak otvaranja ili se nije svidio pa čak nije niti otvoren.
Kroz A/B možemo otkriti preferencije naše publike,varijable koje određuju stopu otvaranja naših newslettera te stopu konverzije.

Kroz testiranje želimo testiramo sadržaj emaila,vrijeme slanja,naslov te CTA. Sloboda izbora je predivna stvar i kroz stalna testiranja možemo naučiti zašto će netko nešto izabrati!