Google Ads

Google Ads, PPC ( Pay Per Click) ili oglasi na Google tražilici

Ako želite proširiti svoju online prisutnost i dosegnuti više kupaca, Google Ads je izvrstan način za to! S više od 246 milijuna jedinstvenih posjetitelja mjesečno, Google oglašivačima nudi ogromnu ciljanu publiku.
Međutim, da biste u potpunosti iskoristili Google Ads, morate znati kako funkcionira i koje strategije koristiti.

Vremensko upravljanje

Možete pokrenuti,pauzirati ili zaustaviti kampanje kada god Vi želite, bez obzira na postignute rezultate.

Vaša publika

Kroz PPC oglašavanje saznajte što Vašu publiku privlači. Saznajte što Vaša publika pretražuje na tražilicama,na kojim uređajima i slično

Rezultati u realnom vremenu

U svakom trenutku možete pogledati rezultate Vaših oglasa,kampanja ili promocija.Također ih u svakom trenutku uređivati,pokrenuti ili zaustaviti ovisno u Vašem zadovoljstvu.

Fleksibilno određivanje cijena

Sami birate Vaš budžet, cijenu koju želite ponuditi za klik te ih u bilo kojem trenutku možete promjeniti

Ciljanje neovisno o lokaciji

Možete ciljati Vaše klijente gdje god oni bili. Sami prilagođavate selo, grad, regiju ili državu koju želite ciljati sa Vašim oglasima

Oglasi na Googlu

Google je najpopularnija tražilica na svijetu te svaki dan ima na milijune pretraga. Svako od nas Googla. Google kao takav je idealna platforma za plasiranje Vaših oglasa za proizvode/usluge.

Što su Google Ads ili PPC oglašavanje?

Google Ads, prije toga poznat kao Google AdWords, platforma je za digitalno oglašavanje koja tvrtkama i pojedincima omogućuje prikazivanje oglasa na Googleovim stranicama s rezultatima pretraživanja i drugim web stranicama unutar Googlove mreže.

Google Ads funkcionira po modelu plaćanja po kliku (PPC), što znači da oglašivači plaćaju samo kada netko klikne na njihov oglas

PPC ili Google Adwords su oglasi ciljani na pretraživačku mrežu. Oni se prikazuju pokraj rezultata pretraživanja na Googleu kada korisnici traže proizvode i usluge koje nudite. Platit ćete samo kada korisnici kliknu na vaš oglas kako bi posjetili vašu web-lokaciju ili nazvali vašu tvrtku. Alati koji se koriste u PPC oglašavanju su Google AdWords te Google Analytics.

Ako riječi koje korisnici osobnih računala, tableta ili pametnih telefona upisuju na Google odgovaraju vašim ključnim riječima koje ste prethodno izabrali tada se Vaš oglas može prikazivati iznad rezultata pretraživanja.

Plaćate samo kada korisnici kliknu na Vaš oglas kako bi otišli na vašu web stranicu, proizvod ili uslugu. Budući da se svaki dan na Googleu upišu milijuni pojmova za pretraživanje, Vaši će potencijali klijenti sigurno Vaše oglase vidjeti kada budu pretraživali Google sa ključnim riječima koje Vi izaberete!

Prednosti Google oglasa

  • Povećana vidljivost
  • Ciljano oglašavanje
  • Isplativost
  • Mjerljivi rezultati
  • Povećanje svijesti o Vašem brendu
  • Fleksibilnost
  • Konkurentska prednost

Google Ads je moćan alat koji može pomoći tvrtkama da povećaju svoju online vidljivost, dosegnu ciljanu publiku i postignu svoje poslovne ciljeve.

Iskorištavanjem prednosti Google Adsa, možete uspostaviti svoju robnu marku / Vaš brend kao vodeću u svojoj industriji i privući više prometa na svoju web stranicu.

Ako već ne koristite Google Ads kao dio svoje marketinške strategije, sada je vrijeme da počnete!

Google Ads

Jeste li kad mogli zamisliti kada netko iz Dalmacije pretražuje internet da mu se baš Vaš personalizirani oglas pojavi? Baš to nam omogućava Google AdWords.

Google Adwords je servis koji nam omogućava da oglase koje želimo plasiramo na Googlovu tražilicu. Pomoću njega se formiraju oglasne kampanje i rezultat njih je oglas koji se pojavi na tražilici prilikom upisanog pojma.

Princip Google Ads je takav da može “zakupiti” oglasni prostor na tražilici.
Primjetili ste sigurno oglase na tražilici ( kada upišete traženi pojam pa Vam se na tražilici pojave oglase poruke koje su  zaokružene zelenim pravokutnikom u na njima piše oglas) koji se mogu nalaziti pri vrhu (4 mjesta) ili na dnu (3 mjesta).

Pozicija oglasa ovisi o nekoliko stavki ( konkurenciji, cijeni klika,ključnim riječima itd) a sami oglas piše oglašivač i mora biti u skladu sa strogim pravilima Googla.
Posebnost Google AdWords sustava je u tome što se oglas plaća samo kada se klikne na oglas (ne kada se oglas prikaže)i u tome što oglašivač sam određuje budžet koliko želi potrošiti.

swipe digitalni marketing google adwords
swipe digitalni marketing google adwords
Google Analytics

Upoznajte svoje klijente kroz Google

Google Ads nam pomaže kako bi naši oglase vidjelo što više tih potencijalnih klijenata, ali što je sa samim klijentima? Kako saznati jesu li vidjeli oglas, kakvu reakciju su imali te jel oglas rezultirao kontaktom/prodajom?

Google Analytics je besplatni alat koji nam omogućava uvid u ponašanje posjetitelja na Vašoj web stranici. Osim toga i mjerenje uspješnosti Ads  kampanja. U poslovanju nam je od ključne važnost svaka informacija koju imamo o svojoj ciljanoj publici a Google Analytics nam daje veliku količinu informacija koju samo treba znati iskoristiti.

Može nam reći neke od sljedećih informacija:

  • Tko dolazi na web stranicu
  • Kako se ponaša na stranici (što pregledava na stranici)
  • Iz kojeg izvora je došao na web stranicu
  • S kojeg uređaja pregladava web stranicu
  • Koliko koja ključna riječ donosi prihoda

Oba servisa, Google Ads i Google Analytics su svaki za sebe jedna strana novčića koji su najmoćniji kada ih se koristi u kombinaciji. Svaki za sebe može samostalno funkcionirati ali kada su oboje ugrađeni i spremni za korištenje dobivamo jedan moćan marketinški alat koji je neizbježan u budućnosti koja je već tu!