Google recenzije su od iznimne važnosti za vaš online identitet i Vaše poslovanje. U dobu smo u kojem svi prikupljamo većinu informacija “online”. Te skupljene informacije, bile one pozitivne ili negativne direktno utječu na naše donošenje odluke.

Proces donošenja odluka započinjemo putem tražilice tako što ćemo “googlati” određeni proizvod ili uslugu. Želimo u što kraćem vremenskom roku dobiti relevantne informacije o proizvodu ili usluzi koje nas zanimaju. Rezultati tog pretraživanja će direktno utjecati na našu odluku o konzumaciji proizvoda ili usluge. Danas kada tražimo odgovor na naše pitanje, uglavnom koristimo Google tražilicu ii njihove proizvode poput Google My Bussines, ili najvažnijeg elementa google recenzija.

Google recenzije su komentari i ocjene koje korisnici ostavljaju na Google platformi kako bi izrazili svoje iskustvo s određenim poslovanjem, uslugom ili proizvodom. Ove recenzije obično sadrže osobne dojmove i ocjene, često izražene kroz zvjezdice (od jedne do pet).

Osobe koje su koristile ili kupile određeni proizvod ili uslugu imaju mogućnost podijeliti svoje mišljenje kako bi pomogle drugim korisnicima i potrošačima da donesu informirane odluke. Google recenzije najčešće se ostavljaju na Google My Business profilima poduzeća, što omogućuje poslovanjima da dobiju povratne informacije od klijenata te da ih javno prikažu na internetu. Recenzije imaju važnu ulogu u izgradnji online reputacije poslovanja, utječu na rangiranje u rezultatima pretraživanja, te pružaju potrošačima uvid u kvalitetu proizvoda ili usluge na temelju iskustava drugih korisnika.

Što utječe na cijenu web stranice swipe digitalni marketing

Google recenzije su važne iz nekoliko razloga poput:

 

Vidljivost i vjerodostojnost

Pozitivne recenzije na google tražilici mogu značajno povećati vidljivost Vašeg profila/ Vaše tvrtke na lokalnom području. Kada potencijalni klijent traži proizvode ili usluge na Vašem području, tvrtke s većim brojem recenzija i višom ocjenom se jednostavno više ističu. Što se više ističete veća je sanša da ćete ostvariti klik i “osvojiti” potencijalnog klijenta

Reputacija i povjerenje

Recenzije doprinose izgradnji povjerenja i vjerodostojnosti. Vaše tvrtke. Potencijalni kupci/klijenti često čitaju recenzije kako bi procijenili kvalitetu Vašeg poslovanja i iskustva prethodnih kupaca. Pozitivne recenzije djeluju kao preporuke i pohvale, uvjeravajući potencijalne kupce da je vaše poslovanje pouzdano i pruža izvrsne proizvode ili usluge.

Odlučivanje potrošača

Mnogi potencijali potrošači se oslanjaju isključivo na recenzije pri donošenju odluke. Veliki broj pozitivnih recenzija može biti važan faktor pri odabiru Vašeg poslovanja za razliku od poslovanja konkurencije. Također, veliki broj negativnih recenzija će također utjecati na odluku odabira Vaše tvrtke.

prazni papirici na zidu

Optimizacija pretraživanja

Google uzima u obzir količinu i kvalitetu recenzija prilikom određivanja ranga u rezultatima pretraživanja. Tvrtke s većim brojem pozitivnih recenzija vjerojatno će se bolje rangirati u lokalnim rezultatima pretraživanja. To može značajno utjecati na vašu online vidljivost i privući više organskog prometa a samim time i više posla.

Sadržaj stvoren od korisnika

Recenzije djeluju kao sadržaj stvoren od korisnika, što je vrijedno za Vašu online prisutnost. Google to tretira kao feedback Vašeg poslovanja te tvrtke koje drže do toga će biti nagrađene. Svjež i relevantan sadržaj na vašem Google My Business profilu može poboljšati njegov ukupni dojam kako prema potencijalnim kupcima, tako i prema tražilicama.

Konkurentska prednost

Pozitivne recenzije pružaju vam konkurentsku prednost na tržištu. Ako potencijalni kupac uspoređuje slična poslovanja i pronađe pozitivne recenzije za Vaše poslovanje, vjerojatnije je da će odabrati vas umjesto konkurencije s manje ili nižim ocjenama.

Angažman kupaca

Odgovaranje na recenzije, bilo da zahvaljujete na pozitivnim povratnim informacijama ili adresirate brige u negativnim recenzijama, pokazuje vašu predanost korisničkoj usluzi. Ovaj angažman može izgraditi pozitivan odnos s Vašom klijentelom.

Veoma je korisno za Vaš online identitet te Vaše poslovanje brinuti se o google recenzijama. Puno toga Vam mogu donijeti ali i puno toga oduzeti. Google je puno više od tražilice i svi smo dio njegovog sustava. Google recenzije su najbitniji dio tog sustava koji je direktno vezan za Vaše poslovanje te to treba pravilno voditi.

Matko Dragičević