![](https://swipe.hr/wp-content/uploads/2021/02/operativeweb-logo.png)
THINK, DESIGN & CREATE
Digitalizacija poslovanja
Internet stranica, interni chat za cijelu tvrtku, CRM sustav za vođenje poslovanja te cloud prostor za cijelu tvrtku
![](https://swipe.hr/wp-content/uploads/2021/02/naslovna-digitalnizacija.png)
Paket za tvrtke
Operative WEB
Transformirajte cijelokupno svoje poslovanje uz pomoć tehnologije
Prezentirajte Vaše proizvode ili usluge
WordPress
Organizirajte Vaše poslovanje i zaposlenike
CRM sustav
Dijelite dokumente unutar tvrtke sa svim zaposlenicima
Nextcloud
Sva komunikacija na jednom mjestu
Rocket chat
![](https://swipe.hr/wp-content/uploads/2021/02/naslovna-digitalnizacija.png)
DIGITALIZACIJA
Cijelo poslovanje na jednom mjestu!
Ujedinite vlastitu tvrtku pod jedan zajednički krov. Povezivanjem poslovanja olakšana je kontrola i tok informacija unutar tvrtke.
Sve je moguće prilagoditi Vašim zahtjevima, potrebama i veličini Vaše tvrtke
- WordPress – Web stranica koja je početni korak Vašeg digitalnog identiteta
- Odoo – CRM sustav za upravljanje poslovnim procesima i odnosima s klijentima
- Nextcloud – Prostor za pohranu u oblaku za Vašu tvrtku kojem može pristupiti bilo koji zaposlenik kojem dopustite
- Rocket chat – Komunikacija cijele tvrtke na jednom mjestu
DIGITALIZACIJA
Što je digitalizacija i kako Vam može pomoći?
Digitalizacije se odnosi na omogućavanje, poboljšanje i transformaciju poslovnih operacija, poslovnih funkcija, modela, procesa i aktivnosti iskorištavanjem digitalnih tehnologija te šire uporabe i konteksta digitaliziranih podataka.
Digitalizacija se ne događa jednokratno, već je to dugotrajan proces u kojem se tvrtka priprema za budućnost i izazove koji joj predstoje.
Svrha digitalizacije jest omogućiti automatizaciju, povećati kvalitetu podataka te prikupiti i strukturirati sve te podatke kako bismo mogli primijeniti naprednu tehnologiju, poput boljeg i pametnijeg softvera.
Ishodi digitalizacije veća su učinkovitost procesa, manji troškovi i bolja kontrola poslovanja, kako za pojedinačno poduzeće, tako i u slučajevima mreže povezanih poduzeća.
Ključne prednosti digitalizacije su:
- Povećanje učinkovitosti
- Smanjenje operativnih troškova
- Više mogućnosti analize podataka
- Sigurnije čuvanje podataka u oblaku
- Manja mogućnost ljudske pogreške
![](https://swipe.hr/wp-content/uploads/2021/02/naslovna-digitalnizacija.png)
Prednosti digitalizacije
Interakcija s kupcima
– značajan dio potrošača korisnici su suvremene tehnologije i njihov se broj brzo povećava. Sukladno tome, tvrtke s internetskom prisutnošću imaju visoku prednost u privlačenju ove ciljane skupine.
No digitalizacija nadilazi kreiranje web stranice, Facebooka ili Instagram profila za svoje poduzeće. Digitalizacija omogućava poduzećima da bolje razumiju potrebe svojih kupaca i prate učinkovitost svojih marketinških kampanja.
Ovo je vrlo važno za mala poduzeća sa skromnim marketinškim budžetima. Oglašavanje u internetskom prostoru pristupačnije je nego u tradicionalnim medijima poput novina ili časopisa te se sadržaj može usmjeriti na konkretnu ciljanu skupinu.
Rasterećenje zaposlenika
– osim što olakšava komunikaciju s kupcima i pomaže pri transformaciji proizvoda ili usluga poduzeća, digitalizacija znatno olakšava i rad zaposlenika oslobađajući ih ručnog rada i jednostavnih, ponavljajućih zadataka.
Samim time zaposlenici imaju više vremena i energije posvetiti se aktivnostima koje će pomoći razvoju poslovanja. Usprkos brojnim prednostima digitalizacije, nisu svi skloni promijeniti i modernizirati način poslovanja, a najčešći razlozi često su neznanje i neinformiranost.
Bez adekvatnih mogućnosti za usvajanjem znanja, digitalna transformacija poslovanja može se činiti kao naporan zadatak, posebice za starije zaposlenike.
Transformiranje proizvoda i usluga
– digitalizacija može dati uvid u mogućnosti za nove izvore prihoda i poboljšanja trenutnih proizvoda ili usluga temeljene na izravnim povratnim informacijama kupaca, što može osigurati dugovječnost poslovanja jer omogućuje ispunjavanje promjena očekivanja kupaca.
Paket za tvrtke
Operative WEB
U našoj ponudi imamo mjesečnu ili godišnju pretplatu na naš paket
Mjesečna pretplata
Operative web paket- Odoo- CRM – projekt – helpdesk- timesheet- upravljanje resursima tvrtke
- Rocket chat – Interna komunikacija cijele tvrtke na računalima ili mobilnim telefonima
- Only office – mogućnost “online” office paketa sa kolabracijom (više ljudi u ito vrijeme može raditi). Mogućnost rada u dokumentima odmah u oblaku!
- Nextcloud – Poslovanje tvrtke u oblaku, skladišni prostor za tvrtku od 500 GB. Centralizacija datoteka, svi dokumenti na jednom mjestu,mogućnost dijeljenja po potrebi. Pristupanje svim dokumentima i datotekama s bilo kojeg mjesta na svijetu!
Imate li kakve projekte u planovima?
Kontaktirajte nas putem našeg obrasca!
Ostavite nam sve potrebne podatke kako bismo Vas kontaktirali vezano za vašu ideju, upit ili nešto drugo!