+385 (0) 99 8255965 [email protected]

Google AdWords

Google AdWords ili PPC ( “pay per click”) oglašavanje odnosno plaćanje po kliku

Što je PPC ili Google AdWords oglašavanje?

PPC ili Google Adwords su oglasi ciljani na pretraživačku mrežu. Oni se prikazuju pokraj rezultata pretraživanja na Googleu kada korisnici traže proizvode i usluge koje nudite. Platit ćete samo kada korisnici kliknu na vaš oglas kako bi posjetili vašu web-lokaciju ili nazvali vašu tvrtku. Alati koji se koriste u PPC oglašavanju su Google AdWords te Google Analytics.

Ako riječi koje korisnici osobnih računala, tableta ili pametnih telefona upisuju na Google odgovaraju vašim ključnim riječima koje ste prethodno izabrali tada se Vaš oglas može prikazivati iznad rezultata pretraživanja.
Plaćate samo kada korisnici kliknu na Vaš oglas kako bi otišli na vašu web stranicu, proizvod ili uslugu. Budući da se svaki dan na Googleu upišu milijuni pojmova za pretraživanje, Vaši će potencijali klijenti sigurno Vaše oglase vidjeti kada budu pretraživali Google sa ključnim riječima koje Vi izaberete!

Prednosti Google AdWords oglašavanja

Vremensko upravljanje

Možete pokrenuti ili zaustaviti kampanje kada god Vi želite bez obzira na postignute rezultate.

Vaša publika

Kroz PPC oglašavanje saznajte što Vašu publiku privlači. Saznajte što Vaša publika pretražuje na tražilicama,na kojim uređajima..

Rezultati u realnom vremenu

U svakom trenutku možete pogledati rezultate Vaših oglasa,kampanja ili promocija.Također ih u svakom trenutku uređivati,pokrenuti ili zaustaviti ovisno u Vašem zadovoljstvu.

Fleksibilno određivanje cijena

Sami birate Vaš budžet, cijenu koju želite ponuditi za klik te ih u bilo kojem trenutku možete promjeniti

Ciljanje neovisno o lokaciji

Možete ciljati Vaše klijente gdje god oni bili. Sami prilagođavate selo, grad, regiju ili državu koju želite ciljati sa Vašim oglasima

Oglasi na Googlu

Google je najpopularnija tražilica na svijetu te svaki dan ima na milijune pretraga. Google kao takav je idealna platforma za plasiranje Vaših oglasa za proizvode/usluge.

Google AdWords

Jeste li kad mogli zamisliti kada netko iz Dalmacije pretražuje internet da mu se baš Vaš personalizirani oglas pojavi? Baš to nam omogućava Google AdWords.

Google Adwords je servis koji nam omogućava da oglase koje želimo plasiramo na Googlovu tražilicu. Pomoću njega se formiraju oglasne kampanje i rezultat njih je oglas koji se pojavi na tražilici prilikom upisanog pojma.
Princip Google AdWordsa je takav da može “zakupiti” oglasni prostor na tražilici. Primjetili ste sigurno oglase na tražilici ( kada upišete traženi pojam pa Vam se na tražilici pojave oglase poruke koje su  zaokružene zelenim pravokutnikom u na njima piše oglas) koji se mogu nalaziti pri vrhu (4 mjesta) ili na dnu (3 mjesta).
Pozicija oglasa ovisi o nekoliko stavki ( konkurenciji, cijeni klika,ključnim riječima itd) a sami oglas piše oglašivač i mora biti u skladu sa strogim pravilima Googla.
Posebnost Google AdWords sustava je u tome što se oglas plaća samo kada se klikne na oglas (ne kada se oglas prikaže)i u tome što oglašivač sam određuje budžet koliko želi potrošiti.

Google Analytics

Upoznajte svoje klijente kroz Google

Google AdWords nam pomaže kako bi naši oglase vidjelo što više tih potencijalnih klijenata, ali što je sa samim klijentima? Kako saznati jesu li vidjeli oglas, kakvu reakciju su imali te jel oglas rezultirao kontaktom/prodajom?

Google Analytics je besplatni alat koji nam omogućava uvid u ponašanje posjetitelja na Vašoj web stranici. Osim toga i mjerenje uspješnosti AdWords kampanja. U poslovanju nam je od ključne važnost svaka informacija koju imamo o svojoj ciljanoj publici a Google Analytics nam daje veliku količinu informacija koju samo treba znati iskoristiti.

Može nam reći neke od sljedećih informacija:

  • Tko dolazi na web stranicu
  • Kako se ponaša na stranici (što pregledava na stranici)
  • Iz kojeg izvora je došao na web stranicu
  • S kojeg uređaja pregladava web stranicu
  • Koliko koja ključna riječ donosi prihoda

Oba servira, Google AdWords i Google Analytics su svaki za sebe jedna strana novčića koji su najmoćniji kada ih se koristi u kombinaciji. Svaki za sebe može samostalno funkcionirati ali kada su oboje ugrađeni i spremni za korištenje dobivamo jedan moćan marketinški alat koji je neizbježan u budućnosti koja je već tu!