Danas je gotovo nezamislivo da bilo koja tvrtka posluje bez prisutnosti na internetu. Web stranica predstavlja ključni element u izgradnji online prisutnosti tvrtke i jedan od najvažnijih alata za privlačenje potencijalnih klijenata.
Stoga, u ovom članku ćemo istražiti značaj web stranice za poslovanje i kako optimizirati svoju web stranicu za postizanje najboljih rezultata.
Što je web stranica?
Web stranica je online platforma koja sadrži informacije o Vašem poslovanju, proizvodima ili uslugama. Mogu biti jednostavne ili kompleksne, ali svrha im je pružiti korisnicima sve informacije koje traže o Vašoj tvrtki u trenutku kada ih traže. Veliki dodatni benefit web stranice je što si možete olakšati poslovanje automatizacijom poslovnih procesa putem web stranice (dogovor za sastanak, termin za šišanje ili nešto slično.
Mogu biti napravljene u raznim softwareima i raznim načinima ali trenutačno najpopularniji je CMS WordPress ili neki od gotovih buildera kao što su Jomla, Wix i slično. Svaka platforma ima vlastite prednosti i mane pri izgradnji web stranice ,upravljanja s njom ili customizaciji ali će svaka uspjetio stvariti željeni rezultat, a to je da Vaš posjetitelj web stranice sazna sve potrebne informacije o Vama, Vašem poslovanju ili nešto slično.
Kako web stranica pomaže u poslovanju?
Povećava prepoznatljivost tvrtke
Web stranica pomaže u povećanju prepoznatljivosti vaše tvrtke putem stvaranja online prisutnosti. Kada ljudi traže informacije o Vašoj tvrtki, Vama ili Vašem poslovanju, web stranica će biti jedan od prvih rezultata koje će vidjeti na Googleu ili drugim pretraživačima.
Povećava povjerenje klijenata
Kvalitetna web stranica povećava povjerenje potencijalnih klijenata u Vašu tvrtku. Vaša stranica mora biti jednostavna za korištenje i sadržavati sve relevantne informacije o Vašem poslovanju, kao što su proizvodi, usluge i kontakt podaci. Treba biti intuitivna za korištenje, bez zastajkivanja u korištenju, redovno ažurirana i što je najbitnije, lijepo dizajnirana.
Povećava prodaju
Web stranica također može pomoći u povećanju prodaje. Ako klijenti mogu kupovati Vaše proizvode ili usluge putem web stranice, to će im olakšati proces kupovine i učiniti ga bržim i jednostavnijim. Osim što im je moguće dati da kupuju preko web stranice, također je bitno omogućiti da posjetitelji web stranice nešto “dobiju” pri svakoj posjeti internet stranice. To može biti kupon za popust, neka nova informacija koja do sada nije bila javno dostupna ili jednostavno jednokratna nagrada za posjetu.
Povećava efikasnost poslovanja
Web stranica omogućuje automatizaciju mnogih poslovnih procesa, uključujući obradu narudžbi, fakturiranje i slanje računa. Cilj automatizacije svakog od tog procesa je ušteda vremena koje možete kvalitetnije iskoristiti u vlastitom poslovanju. Automatizacija nije samo benefit koji Vi kao vlasnik stranice možete imati, ona također olakšava cijeli proces kupnje ili nešto slično Vašim posjetiteljima.
Nadamo se da Vam je ovaj blog na temu “zašto je web stranica važna” bio koristan te da će Vam pomoći. Vrijeme strašno brzo prolazi, jer je već 3 godine prošlo od teme na blogu “Kako Netflix zna što želim gledati”. U toj temi smo spominjali računalne algoritme i umjetnu inteligenciju koja uči Vaše navike, pamti vrijeme gledanja filmova, glumce, žanrove i tako Vam točno predloži što će Vam se svidjeti.
To spominjemo jer postoji mali “plot twist”. Ovaj cijeli blog, do proteklog odlomka je napisala umjetna inteligencija. Sve što vidite od riječi do riječi, na hrvatskom jeziku je napisao AI. Za ovaj eksperiment smo koristili ChatGPT i zaista smo ostali impresionirani. Cijeli ovaj blog post je napisan kroz 3 iteracije naredbi koje smo mu zadali, u vremenskom roku od 5 minuta.
Zaista impresivno!
Matko Dragičević