Optimizacija web stranice je nužan korak u životnom ciklusu web stranice. Pri svakom rezultatu pretraživanja Vaše tvrtke ili poslovanja nećete iskočiti samo Vi, već i Vaša konkurencija. Pa kako biti korak ispred njih? Što napraviti? Kako zauzeti prvo mjesto? U ovom blogu ćemo Vam pokušati objasniti kako to napraviti! 

Lokalni SEO (Search Engine Optimization) je strategija optimizacije web stranica i online prisutnosti usmjerena na poboljšanje vidljivosti poslovanja ili organizacije u lokalnim pretragama na tražilicama kao što je Google. Cilj lokalnog SEO-a je pomoći ljudima da lakše pronađu informacije o lokalnim poslovnim subjektima, proizvodima ili uslugama kada pretražuju putem mobitela ili računala.

Izrada web stranice može biti prilično složen proces koji zahtjeva puno vremena, truda i znanja. No što zapravo utječe na cijenu  i kako utječe na cijenu izrade web stranice?
Kao tvrtka koja se bavi izradom web stranica, želimo Vam pružiti sve informacije koje su Vam potrebne kako biste mogli donjeti najbolju odluku o izboru web stranice za Vašu tvrtku!

Lokalni SEO

Postizanje boljeg rangiranja na Googleu od konkurencije zahtijeva niz strategija i pristupa. Svaki od tih pristupa se može razlikovati u sitnim detaljima ali djeluju na različite načine.

Evo nekoliko ključnih koraka koje možete poduzeti:

  • Optimizirajte svoju web stranicu za SEO (optimizacija za tražilice)
  • Koristite relevantne ključne riječi: Istražite ključne riječi koje su relevantne za Vaše poslovanje i koristite ih u naslovima, sadržaju i meta opisima.

  • Brza i mobilno prijateljska stranica: Osigurajte da Vaša web stranica brzo učitava i da je prilagođena mobilnim uređajima, jer to utječe na rangiranje na google tražilici.

    Kvalitetan i relevantan sadržaj:
      • Redovito objavljujte visokokvalitetan sadržaj koji će privući i zadržati posjetitelje.
      • Ponudite rješenja ili odgovore na pitanja koja vaša ciljna publika ima
      • Istražite probleme s kojima se susreće Vaša publika te im ponudite rješenja
Što utječe na cijenu web stranice swipe digitalni marketing

Backlinkovi (povratni linkovi):

Gradite kvalitetne povratne linkove s relevantnih i autoritativnih web stranica. To možete postići kroz gostovanje na blogovima, suradnju s drugim web stranicama i druge strategije. Kroz različite alate poput Google Search Console, SEMRusha ili Moz-a možete pogledati sve linkove na Vašoj stranici te donjeti odluku pomažu li Vam!

Lokalna optimizacija:

Ako poslujete lokalno, optimizirajte svoju web stranicu za lokalnu pretragu dodavanjem relevantnih informacija poput adrese, radnog vremena i recenzija na Google My Business profilu. Redovno održavajte profil ažurnim te odgovarajte na recenzije jer faktor vremena aktivnosti utječe na rang.

swipe digitalni marketing digitalni identitet

Brza i sigurna web stranica:

  • Osigurajte da vaša web stranica bude brza i sigurna. To utječe na korisničko iskustvo i SEO.

Pratite analitiku:

Socijalni mediji:

    • Aktivno sudjelujte na društvenim mrežama kako biste promovirali svoj sadržaj i privukli posjetitelje na svoju web stranicu.

Konkurencija:

    • Analizirajte što Vaša konkurencija radi bolje i pokušajte nadmašiti njihove strategije.

Tehnička optimizacija:

    • Pobrinite se da su svi tehnički aspekti vaše web stranice optimizirani, uključujući URL-ove, sitemap, robots.txt i druge tehničke elemente.

Korisničko iskustvo:

  • Osvježite dizajn i navigaciju web stranice kako bi posjetitelji mogli lako pronaći ono što traže.

Važno je napomenuti da SEO zahtijeva strpljenje i kontinuirani rad. Rezultati se često ne vide odmah, ali dugoročno će ulaganje u optimizaciju vaše web stranice donijeti bolje rangiranje na Googleu u odnosu na konkurenciju.

Posjete na web stranicu možemo podijeliti na organske i plaćene posjete. Cilj svake web stranice je da ona kroz kvalitetnu optimizaciju donosi organske posjete na web stranicu jer su to posjetitelji koji su aktivno tražili Vaše proizvode ili usluge. Sve dok nudite kvalitetan, relevantan i ažuriran sadržaj tražilica će to nagraditi s većom pozicijom na pretraživanju. 

Matko Dragičević