Kroz naš blog smo obradili nekoliko bitnih tema koje se tiču digitalnog marketinga, kao što su Google Adwords oglašavanje, Google Analytics i pisanje bloga kao bitni dio digitalnog marketinga. Također jedan bitan dio u online svijetu je i Gmail oglašavanje. Kako svoj oglas plasirati u inbox ili sandučić potencijalnog klijenta?
Prema istraživanju iz 2018 godine prosječna osoba provede 28% svog radnog vremena u svom emailu ( čitajući, tipkajući te odgovarajući na emailove). U slučaju ako radite 40 sati tjedno to je 11 sati tjedno potrošeno na e-mailove! Prema istom istraživanju čak 42% tih e-mailova nije važno ili čak u potpunosti nepotrebno ali svejedno provodimo toliko vremena u njemu.
Oglasi u Gmailu
S obzirom na to da trošimo veliku količinu vremena u e-mailu kao i na društvenim mrežama možemo vidjeti koliko oglašavanje u e-mailu ima potencijala i zašto je jedan od najefikasnijih načina ciljanja svoje publike. Svi znamo da Google zna ( u smislu profila našeg računa i atributima koji su nam dodani) o nama više nego što mi znamo o sami sebi, to se događa iz razloga jer koristimo njegove “besplatne” servise koji od nas ne zahtijevaju novac ili nekakvu uslugu nego isključivo informacije o nama i vremenu koje provodimo na internetu, Možete pogledati na ovom linku kako Google gleda Vaš račun i što “zna” o Vama.
Nakon što smo ustanovili da provodimo mnogo vremena na internetu koristeći naše gmail račune, sada je nešto jasnije zašto oglašavanje u emailu ima toliko veliki potencijal.
Primjer gmail oglasa
Jeste li znali da možete plasirati svoje oglase unutar e-maila Vašeg potencijalnog ili sadašnjeg klijenta?
Gmail oglasi jedna su od zanimljivijih mogućnosti koje omogućavaju dosezanje online korisnika tamo gdje provode i najviše vremena – u svojim pretincima pristigle pošte.
Gmail oglasi ciljaju korisnike na temelju aktivnosti na Google računu, a pojavljuju se u Promocijama odnosno u Promotion kartici . Klikom na oglas, sasvim uobičajen e-mail će se pretvoriti u prošireni oblik vašeg oglasa.
Gmail oglasi izgledaju prirodno!
Gmail oglasi ispred sebe imaju zelenu oznaku na kojoj piše Oglas i to je to.
Samo ih jedna oznaka razlikuje od obične e-mail pošte.
Gmail oglasi izgledaju potpuno prirodno pa se u potpunosti uklapaju u online poštanske sandučiće. Vaš će gmail oglas zaraditi tisuće impresija, a plaćate samo kad ljudi kliknu na oglas. A što više ljudi klikne na vaš oglas, to ćete manje platiti.
Naime, viši postotak klikova (CTR), rezultira nižom cijenom po kliku, no niži postotak klikova rezultira višom cijenom po kliku.
Oglasi imaju 2 verzije, ovisno o uređaju na kojem se oglas pregledava.
Mobilna verzija gmail oglasa
Destop verzija gmail oglasa
Kakva je cijena kod oglašavanja Gmail oglasima?
Cijena oglasa funkcionira kao i kod ostalih Google Ads oglasa na prikazivačkoj mreži. Plaćate samo kada korisnik klikne na collapsedoblik Gmail oglasa u kartici promocije unutar Gmail platforme. Nakon što je korisnik kliknuo na collapsed oglas pojavljuje see expanded (prošireni) oblik oglasa. Nakon što se oglas proširi, svi klikovi na expanded varijantu oglasa su besplatni. Klik na Gmail oglas funkcionira po principu CPC licitiranja.
Načini ciljanja Gmail oglasa su slični kao i u display oglašavanju. Moguće je postaviti nekoliko vrsta ciljanja potencijalnih klijenata, kao što su demografski podaci, ciljanje prema ključnim riječima , ciljanje prema uređajima, ciljanje prema temama i interesima i slični oblici ciljanja publike.
U Google Adsima i Google Analyticsima možete mjeriti njihov doseg, stopu otvaranja, CTR (stopu klikanja), koliko su puta korisnici spremili oglas i još mnogo toga, a sve za cijenu jednog klika.
Više o Gmail oglasima možete pročitati ovdje.
Ukoliko ste zainteresirani za ovaj oblik oglašavanja ili Vas nešto zanima kontaktirajte nas!
Matko Dragičević