+385 (0) 99 8255965 [email protected]

Marketing društvenih mreža

Oglase, kampanje i komunikaciju pri vođenju društvenih mreža prilagođavamo potrebama svakoga pojedinog klijenta kako bismo Vam pomogli stvoriti prepoznatljiv brend, stvorili dodatnu vrijednost te unaprijedili Vaše poslovanje 

Jeste li spremni unaprijediti svoje poslovanje?

Marketing društvenih mreža

Vođenje društvenih mreža odnosno Community management, je online komunikacija s Vašim korisnicima putem društvenih mreža te izrada i objavljivanje sadržaja prilagođenih za njih

Sadržaj je kralj

“Content is King” je jedan od najpoznatijih citata u svijetu marketinga. Sadržaj je kralj društvenih mreža, ukoliko imate zanimljiv, kvalitetan i živopisan sadržaj napravili ste više od pola posla. U stvaranje sadržaja ubrajamo dizajniranje vizuala, editiranje fotografija, pisanje teksta za objave, a sve je prilagođeno Vašim pratiteljima i njihovim potrebama

Bitno za napomenuti

Važno je napomenuti kako između vođenja društvenih mreža i oglašavanja na njima postoji velika razlika. Vođenje društvenih mreža odnosi se na stvaranje pisanog i vizualnog sadržaja za objave te na komunikaciju sa pratiteljima, dok se za razliku od toga oglašavanje odnosi na plaćene (“boostane”) oglase.

Društvene mreže

Oglase, kampanje te komunikaciju pri vođenju društvenih mreža potrebno je personalizirati za svakog pojedinog klijenta. Samom personalizacijom želimo stvoriti jedinstven način doživljaja Vašeg brenda te ga približiti trenutnim i budućim klijentima. Bitno je napomenuti da se sami sadržaj prilagođava i društvenoj mreži te da nije dovoljno objaviti jednak sadržaj na svim društvenim mrežama

Facebook

Facebook je puno više nego samo platforma za društvene interakcije. U cijelim svijetu Facebook broji više od 1.5 milijardi korisnika dok samo u Hrvatskoj Facebook koristi 2 milijuna punoljetnih korisnika. Zahvaljujući razvijenosti Facebooka omogućava nam detaljno ciljanje svojih korisnika po raznim kriterijma

Instagram

Instagram je društvena mreža fokusirana na sadržaj kao što su fotografije te video sadržaj. Trenutno je koristi preko milijardu ljudi. U Hrvatskoj Instagram aktivno koristi 970.000 korisnika. Iznimno je popularan među mlađom generacijom te je čak 71% korisnika instagrama mlađe je od 35 godina.

Koristi oglašavanja putem društvenih mreža

}

Ponašanje Vaših klijenata kroz vrijeme

Kontinuiranim vođenjem društvenih mreža možete dobiti uvid u ponašanje vaših klijenata kroz svaki sat u danu

U

Povećana svjesnost o brendu (brand awareness)

Samo postojanje na društvenim mrežama Vas obilježi kao tvrtku. Netko je već vidio Vaš logo ali se ne sjeća gdje? Svjesnost o postojanju brenda i kontinuiranom unaprijeđivanju poslovanja daje jako dobru sliku o Vašem poslovanju

z

Prisutnost

U današnjem svijetu ako Vas nema na društvenim mrežama i na internetu to je kao da ne postojite. Želite naručiti pizzu? Prvo će se “googlati” i provjeriti na društvenim mrežama,onog koga nema prisutnog bez njega se može

Pronalazak ciljane skupine klijenata

Putem društvenih mreža možete ciljati svoje buduće klijente putem lokacije,godine,spola i drugih obilježja

R

Direktni kanal komunikacija sa Vašim klijentima

Potrošači u današnjem svijetu su jako osjetljivi te žele znati sve što mogu. Ako Vas žele nešto pitati prvo što će potražiti je Vaš profil na društvenim mrežama

Niži troškovi nego tradicionalno oglašavanje

Može li se mali obrtnik ili srednji poduzetnik u maloj sredini reklamirati na televiziji? Naravno da može ali to ima određenu cijenu. Prednost marketinga društvenih mreža je u tome što smo na njima svi jednaki

Personalizirana komunikacija

Svaki klijent koji Vas prati na društvenim mrežama je svaki za sebe posebna osoba. Svakom od njih treba pristupiti na personaliziran način koji će ih zadovoljiti

Prednost nad konkurencijom koja ne koristi društvene mreže

Možete li zamisliti danas neku tvrtku da ne koristi društvene mreže? Postoje još takve,ne dozvolite sebi da budete jedna od njih. Čak i najlojalni klijenti će Vas zaboraviti ako niste prisutni

FACEBOOK

S više od 1,5 milijardi korisnika, Facebook je najveća društvena mreža na svijetu. To znači da postoji velika prilika da se donese poruka o vašem brendu ili proizvodu ispred ciljane publike putem Facebook oglašavanja. U Hrvatskoj je aktivno oko 2 milijuna korisnika do kojih možete doći.

Facebook nudi nevjerojatno moćne opcije ciljanja, omogućujući vam da ciljati ljude s obzirom na:

  • lokaciju
  • posao
  • obrazovanje
  • demografiju
  • ponašanje
  • interes
  • čak i životne događaje (naprimjer rođenje djeteta)

Kombinacijom svega toga možemo definirati publiku vrlo jasno i predstaviti im oglase koji pokreću rezultate

Ponašanje korisnika na Facebooku

Facebook je društvena mreža zamišljena kao mreža gdje korisnici sami dijele novosti/vijesti!
Na Facebook-u korisnici sami šire informacije, što znači da su korisnici Vaši promotori. Komunikacija se odvija u oba smjera što je ujedno i kvalitetna analiza tržišta potrošača.
Facebook svoje korisnike obavještava o tome što rade njihovi prijatelji, stoga ako jedan korisnik koristi Vašu aplikaciju ili se priključi Vašoj grupi ili postane obožavatelj Vaše stranice onda Facebook obavijesti sve njegove prijatelje o tome te se tako krug potencijalnih klijenata širi velikom brzinom.
Želimo Vam pomoći odgovoriti na pitanja tko su Vaši korisnici, koje su dobi te u koje vrijeme su najaktivniji kako bismo im ponudili prilagođen sadržaj za njih!

 

Instagram

 

Instagram je u vlasništvu Facebooka. To je trenutno najpopularnija aplikacija za obradu fotografija/videa koja svojim korisnicima diljem svijeta omogućava dijeljenje priča,fotografija te video sadržaja.

U Hrvatskoj trenutno koristi oko 970.000 korisnika pa to čini Instagram “vladarom” iz sjene što se društvenih mreža tiče. Korisnici Instagrama su pretežito pripadnici mlađe populacije, demografija mreže kaže da je 70% korisnika mlađe od 30 godina!

Uz brojne mogućnosti za definiranje marketinških kampanja, Instagram oglašavanje vam omogućuje:

 

  • Predstavljanje postojećim i budućim klijentima u ležernijem tonu
  • Da Instagram profil bude prava mala digitalna izložba vaše ponude
  • Bolju reputaciju vašeg brenda
  • Bolji i čvršći odnos s klijentima
  • Detaljne statistike o uspjehu pojedinačne promocije

Promocijom na Instagramu također ciljamo po interesima koji potencijalni klijenti imaju te od svih korisnika želimo pogoditi našu ciljanu skupinu.
Sadržaj se razlikuje od onoga koji se objavljuje putem Facebooka jer se radi prvenstveno o fotografijama ili o video materijalu te korisnici drugačije reagiraju i dijele sadržaj.

Marketing kojih društvenih mreža je za Vas?

 

Riješite naš mali kviz koji će Vam pomoći pri odluci vezano za marketing društvenih mreža te će u isto vrijeme pomoći nama kako bismo Vam pripremili kvalitetnu ponudu.

Niti jedna tvrtka nije ista te iz tog razloga Vas pitamo nekakva opća pitanja koji bi nas mogle zanimati.
Kroz kviz želimo prikupiti nužne informacije o Vama,poslu kojim se bavite te dosadašnjim ulaganjima u Vaš digitalni marketing.

Sve podatke koje nam dobrovoljno pružite kroz rješavanje kviza čuvamo isključivo za sebe, ne prodajemo trećim stranama te ih koristimo za informativne izračune ponude za Vas.
Kontaktirajte nas!

1 
2 
3 
4 
5 
6 
7